fredag (L)

Har nu nyss lyckats dra mig upp ur sängen :) sitter o väntar på att tiden ska gå nu :) . Ska träffa manda klockan 3 o fika . Sen efter de vet jag inte vad som händer.

Inatt hare vart äkta konstigt . Igår när jag la mig , vid halv4 typ .. Så somnade jag direkt när ja la mig i sängen ( väldigt ovanligt brukar ligga o vrida på mig i timmar innan ja somnar ) . Sen har jag inte vaknat en ända gång inatt, vilket jag också brukar göra typ 1000 gånger. Se har jag inte drömt heller, har vart helt död fan. Sen nu när jag vakna vakna jag med världens huvudvärk. Typiskt :) Men ska nog gå och ta mig en tablett och kanske äta något .. Skriver mera senare.

puss




vacker bild på mig och manda , hahah ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0