Fyfan asso

Rätt härlig början på dagen idag vaknade vid ett och skyndade mig att fixa mig och sedan träffade jag jennifer på oslogatan :). Tog bussen till eketrä och bytte buss och åkte ner till coop. Jennifer köpte nagellack o sånt aceton eller va de heter. Sen luffade vi inne på expert och väntade på linn. Fan va skönt med massage ! Haha fram med min sån stol nu asso ! Sen stack vi hem för dem skulle träna, o jag lagade mat till syster och mig (: . Haha, rätt gott blev de. Men sen efter fyfan va besviken jag är på mig själv. Stoppade fingrarna i halsen för första gången på 2 veckor och 4 dagar. Fan asso. Men thats life. Nu sitter jag och glor på teve och dricker smoothie. Men nu ska jag ta en dusch och försöka sluta må illa. Bloggar mer ikväll .

puuuuuss :*


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0