good morning

Vaknade nyss, gick upp & gjorde mig en smoothie och nu sitter jag här o ska snart se i huvudet på gynning avsnittet från i tisdags :) igår va de satc som gällde hela kvällen :) älskart! , filmen ska ju vara bra så den ska jag se på måndag tror jag :) .

Jag kom på en sak alldeles nyss, jag har inte träffat min familj på två dygn :O , mamma jobbar hela tiden och när hon inte gör är jag inte hemme & när jag kommer hem sover hon , bra där liksom (y) . Min syster träffade jag iof igår men de vi sa va typ " fan att de inte finns såna muffins i sverige, blir så sugen nu asso! " , " ja eller hur" . sen gick vi till våra rum. så sociala liksom ! :P

Men nu ska jag börja titta på gynning avsnittet och sedan ringa manda (; , helt deppig är hon för hon blev tvingad till tjörn . hahah . men skriver mera senare :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0