helgen som vart

det blev bio i fredags, fast en rätt sen :) the eye, den började tio över nio, så innan luffade jag o manda runt lite, träffade sandra i hamnen :) , o sen stack vi till bion. fan va läskig den va ! hahah bara jag o manda som hoppade till o skrek alla andra helt uttråkade typ.:P.  sen i lördags el aa igår, så vaknade jag vid typ 12, käkade frukost, o typ seeegade mig, duchade fixa håret smink kläder aa allt de på 6 timmar :$ men de e så här väldigt ovanligt för mig så de va jag värd, stack hem till manda, o berättade att jag bjudit dit några på fest, haha busig e jag men hon va hemma själv så whatever :P, så hon bestämmde att hon ville vara full när dom kom, så hon drack lite först. sen kom linn o vi typ hade vattenkrig, o linn tränade lite ;) , sen när hon stack blev de mer dricka , drack shotar(?) , gin o vodka o cider, för manda blev de fööör mkt, blev asfull o jag typ klarade inte av henne när hon ramla, bara babbla på o skit, så sandra kom o räddade mig :) , o stannade till typ halv ett. (L) . då låg manda o sov o gick inte o väcka, så jag städade bort allt, ringde o sa att folk inte kunde komma o sånt. sen gick jag o typ satt o glodde på manda, vid 3 på natten vaknade hon o typ va liiite pigg, så vi prata lite o sånt, sen somna hon igen o gick upp vid 8. så jag sov en timma till menmen, sen stack jag hem o fixa mig sen åkte ja mamma linda o manda till kungsbacka o köpte avslutningskläder, haha :D, cabbe o grejer.. aja, nu sitter jag här helt trött efter 4 timmars sömn o ska snart äta grillat. imon e de klassens dag :D, bad i sisjön, ska bli mys :). skriver mera ikväll om jag orkar
puuuuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0