lördag natt <3 .

har inte kunnat logga in på bloggen på as länge nu, försökt varje dag hela veckan och det har inte funkat :( . men nu funkar de ju iaf :)

I måndags var det klassensdag ! As kul i sisjön, badade, solade och bara låg & snacka. efter sisjön åkte jag & emelie in till backaplan och hon köpte avslutningskläder. sen stack jag hem o sen ut igen och köpte present till haroula & mattias, blev blommor, vinglas och choklad :) .
I tisdags var det skolavslutning ! :D Gick till skolan, hade kul o sånt. sen ut med manda jennie o jennifer på kvällen :)Onsdags,var jag  i stan med mathilda , linn och emelie :) köpte lite grejer och så, sen mötte vi manda o stack på bio, äcklig fan ! hahaha
Sen torsdags var jag ute med jennifer o linn träffade massor o sånt, o bara luffade runt.
Igår ( fredags ) ,så åkte jag moppe med jennifer och emelie stack till tuve :P askul men kallt ! :( , sen va linnea o jennie med också <3.
Idag var jag i stan med manda, shoppa & fika. sen stack vi till manda o slappa, sen till mig o fixa oss, sen ut. Avenyn o se matchen, sen dricka på ett berg myyys ! sen träffa vi emelie o jennie, och någon evelina (?) haha (L).
nu ligger jag i sängen o manda ligger o sover i soffan, söt e hon o somnar direkt.haha

Imon har jag inga planer utan ska bara slappa. haha :) ni får ha de så bra så bloggar jag mer imon :*

Kommentarer
Postat av: lil'eeeems

hahahahhahahaha evelina, ja hon va udda den bruden :D

2008-06-16 @ 20:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0