mat mat mat :)

Har nyss vaknat av sms ! ahha inte bra med mobil på morgonen, den slängs bara i väggen när den låter :P. Menmen nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen kommer manda hit o käkar o färgar mitt hår ! :) äntligen liksom . de e väl dagens planer tror jag .. kanske glömt något antagligen har ja de känner de på mig, men vi får se :)

Igår iaf så va ja på rätt dåligt humör på morgonen, men iaf, vaknade vid 1 o gick upp åt o allt sånt, sen typ kolla jag teve tills 6 då gick jag till manda :) sen åkta jag o hon in till domkyrkan & pizza hut och åt :) haha pizza o chokladsuffle :P pizzan va god iaf :) . sen kom sandra in dit, så då stack vi till mcdonalds o luffa .. hahha:). sen typ åkte vi till eketrä o manda åkte hem o jag o sandra åkte till orustgatan ;) . sen typ hem. hahah. menmen, duscha va de, fast vill äta.. bara mat som gäller för mig hahaha.

konversation med manda
jag- idag e de 6 månader kvar till julafton :D
manda- hur kan du längta till de på sommaren ?
jag- man måste ju älska maten ! :D
manda- bara mat mat mat
jag- apropå mat vill du äta här sen xd hahahh


haha så tjock e jag, menmen, duscha o sen äta va de nu, skriver mera sen ! puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0