midsommarafton !

Idag är de då midsommarafton :) . Aldrig fattat den dagen egentligen, dansar kring träbitar med massa blad o blommor på, massa kransar i håret som säkert är djur på som man sedan får i håret, hallå någonsin tänkt på att fästingar är farliga? Haha, lite anti midsommar där men skit samma, iof älskar jag ju midsommar också, jordgubbarna, grillad mat, all dricka (a). super gott, men överskattat . Så tycker jag att varenda dag på sommarlovet ska vara, mys på dagen med god mat & drycka , o fest på kvällen :) helt totalt underbart helt enkelt !

Jag har inte gjort så mycket idag faktiskt, vaknade rätt sent, duschade o fixade mig o sånt. Sen midsommar lunch, bara potatis för min del (; . Och nu sitter jag här o skriver när jag egentligen borde göra något vettigt, men vem bryr sig? de e ju sommarlov :D Men nu ska jag sätta mig och äta glass, har sjukt ont i halsen & får hoppas de går över :) . Skriver nog något mer inlägg under dagen .

Pusssss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0