monday (v

har nu ändrat headern, tog ett tag innan jag fattade men men :). är inte riktigt nökd .. men den får duga tills jag orkar ändra igen  :D.  menmen, idag har jag bara slappat ! , vaknade ju segt så suttit framför teven & datan i stort sätt hela dagen. ätit massor också ! :O usch fyfan kommer bli tjock .. menmen . imorgon ska jag till stan med bästis . ska bli kul, behöver verkligen vissa saker så shopping ! och på onsdag ska vi åka och bada :) jag manda, sen kanske linn tilda jennifer , och sen är de ett ? på resten ;) menmen , hhah säger men men väldigt ofta .. men nu ska jag äta något igen. blir ju fan aldrig mätt! sen ska jag nog sova, eller kanske se en film :) .

skriver imorgon innan jag far till stan

puuusss :*

None

är så jävla sugen på sån där panini nu ! hahah, minne asso !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0