sommar (L)

helgen har gått huuur snabbt som helst så får berätta om den nu (;

I fredags va de varmt ! , haha, va i skolan soft . slutade tjugo i 3 ist för två för hade fucking prov.... sen iaf så åkte ja till stan med linn tilda emelie o jennie <3 , kuuul ! :) , sen ut med mopparna med jennifer jennie o emelie , askul :)

Sen lördags stack vi till lilleby på morgonen o va där tills typ 6 , sen va jag på fest i högsbo o blev lite rolig (;

Igår, vakna jag, åt jag, va i sannegården,.. prata i tele, va med sandra ..  hum de va nog hela dagen :P

Idag har de vart as varmt ! Vaknade vid 9 hade hål timma så börja 11, drog mig upp ur sängen o ringde manda GRATTIS PÅ HENNE ! (L) . hon kom hit o vi käkade jordgubbar :) sen skolan sooooft dag ! glass o grejer, kul kul. sen har jag bara legat på altanen hela dagen :D haha

och är hur sur som helst nu, svimmat två gånger idag. stör mig, jävla vätskebrist typ ! mådde rätt dåligt innan no och sånt, men nu hemma ba ramlar ihop. jaja de går över, ska åka till coop o luffa nu (;

PUSSHEJ (L)(L)(L)


image19

grattis till bästis som fyller år idag :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0