sööndag (L)

jag skrev ju inget när jag kom hem igår, och inte imorse heller så får väl skriva nu :) .. igår gick jag ut med linn, jennifer , manda & emelie .. sen blev de helt kaos .. så va ute med manda sen senare tills 20 i två :) . satt och prata om allt :). sen stack jag hem o såg film tills 5 . :) sen vakna jag vid 1 idag, åt, ffixade mig & telefon :P . sen gick jag ut och mötte linn & jennifer , sen mötte vi tilda .. köpte kyckling o potatis sallad o godis och träffade jennie och linnea . sen stack vi till ett berg o åt o lite annat (a) , kul vare iaf ! :D . sen påvägen hem , jennie i skogen .. HAHA ingen kommentar .. :P .

men nu sitter jag här & funderar på att äta något , sen kanske se på en film, titanic eller step up 2 kanske :D. får se :) skriver mera imorgon !

puuuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0