äta bör man annars dör man :)

Jag fattar egentligen inte varför alla säger att man måste träna och äta rätt för att vara smal. Jag tränar inte & har knappt gjort i hela mitt liv , okej jag gick i dans i 9 år, men de räknas ju inte som träning ;). Och jag äter inte speciellt bra heller, är väldigt kräsen när de gäller mat. gillar nästan bara pizza,hamburgare,tacos, potatis & pasta. De e de jag lever på iaf. Och jag äter godis eller kakor varje dag, och ändå är ja inte tjock. Visst jag tycker att jag har tjocka lår, men dom e ju inget om man jämför med andras. Äta är något man måste göra för att leva, och vissa äter ju inte ordentligt äter knappt alls, dom känner att dom kan de och dom blir inte hungriga längre, jag vet hur de är. Så var de för mig förra året, jag kunde äta två mackor & kanske nån frukt på en vecka och ändå inte gå runt hungrig. Men man mår inte bra av de, ibörjan märks knappt något , men i längden mår man dåligt. Man måste äta & dricka ordentligt för att kroppen ska orka allt, för att den ska få dig att må bra. Okej jag är egentligen inte den bästa människan som ska prata om sånt här, jag brukar ju stoppa fingrarna i halsen efter jag ätit. Men de är inget jag gillar utan något jag försöker sluta med. För min och för andras skull. Men egentligen är mat de bästa jag vet,  i rätt mängd. Jag är en sån person som kan tycka att jag äter jätte mycket när jag egentligen bara äter lite, sen går jag o små äter resten av dagen. Och jag gillar inte tjocka människor, rätt ytligt jag vet men jag tål verkligen inte tjocka människor. Men ändå, ät de du vill i den stunden, och ångra dig inte. Gjort e gjort liksom ! :)♥



Kände mig lite uttråkad och ätstörningar är något jag verkligen bryr mig om. Menmen :)

Har suttit och kollat på satc :) kul som vanligt, innan de tog jag en promenad i hamnen och innan de kollade jag på when a stranger calls och pcd :). Nu ska jag ta något att äta faktiskt ;) Kanske lite tacos ? Vi får se, skriver inlägg imon ni får ha de så bra sålänge

puss :* ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0