frankrike 24/2 - 7/3 <33

Sitter & tänker på praoen i frankrike, så kul vare ! Saknar som fan asso. Första dagen där, vakna upp i den där stora sängen, trycka på en knapp och solljus fyller hela rummet, sen bara ta på sig och gå ner i de stora lyxiga huset och äta frukost, asso HAHA på första frukosten, manda & brödet. fyfan va jag skratta ! :D , sen åka in till cannes, så underbart väder, underbart folk & affärer. gubben på gatan som jaga o härma folk, killen som tiggde godis av manda som inte fatta ett skit . så kul bara ! hela dem två veckorna, bara jag & manda utan föräldrar, kompisar & syskon. känndes tomt men ändå skönt. saknaden dem sista dagarna, hur man bara ville hem o träffa alla, men ändå bara stanna kvar där förevigt.

Dagen vi åkte till italen, asso fyfan på den dagen ! vakna tidigt, jag o manda helt sega, vi står i bh o trosor o då skriker dom att vi ska åka, vi bara slänger på oss kläder o lägger smink i väskorna o springer till bilen, den långa bilresan o sen komma till en jävla svampresturang ! usch hatar svamp. åt ingenting, sen hem igen & sen den dagen vi skulle till annece (?). vakna vid 4 (!) sen fixa oss o sätta oss i bilen i 9 timmar typ ! , sen luffa runt där, askallt men mys. gubben som börja snacka om sverige, " på min tid ville alla åka till sverige, där gick ju alla tjejer topless i skansen". fyfan va vi skratta ! :D , o i gränden ( äkta våldtäktsgränd enligt oss ) fanns de en kondomautomat! hahahah !. sen den as goda & fina bakelsen, rooosa (a) :D. sen bara alla dagar i huset , cannes o allt ! underbart ! vill tillbaka, ska ju de också hoppas de blir snart ! (L) . och de som är mest coolt är ju att vi va där i februari / mars . sen i april var eva longoria där i de huset ! , de är faktiskt overkligt, jag har vart i samma kök, suttit i samma soffa, som henne :D , hahah .



utsikt från vårt rum



monte carlo i monaco



utanför svamp resturangen i italien



toan i annece, rosa vatten i toaletterna (y)



sista middagen & kvällen i huset :( fick en halv kyckling var , ofta man åt upp



jag & manda <3



utsikt



de jag levde på (L)



utsikt på kvällen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0