varför kommer man aldrig på någon bra rubrik (;

Heeej igen

Jag struntade i konsum, orkade verkligen inte :P så ska nu föna håret och sedan färga de :D , äntligen. Har suttit och kollat skräckfilm igen, Jag vet vad du gjorde förra sommaren denna gången :). Sätt den tusen gånger men alltid lika läskig . Lite senare ska jag ut med linn den blonda ungen (: . Usch min hosta har inte försvunnit ännu :(  äkta pinsamt att prata i telefon, de e ju typ , hallå host host , nemen hej host host osv ;) . Menmen.

Jag tänkte på en sak, varför kommer alla med såna skaer som " du lova " när man sagt att man ska göra något. Asso lovar man något säger man ja lovar liksom. Störande när folk säger så tkr jag (:

Men nu ska jag leta rätt på min kamera, vart borta i evigheter nu :( . Menmen skriver mera senare !

PUUSSS :*


ps. märkt att de e ny textstil på rubrikerna? och ny färg i kommentatorfältet ? de ända jag fattade hur man ändra :$

Kommentarer
Postat av: alexandra

krya på dig ! :)

2008-06-26 @ 18:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0