bli frisk nu .. tack

här planeras de förfullt för imorgon. så är man sjuk så man inte kan hämta grejerna.. men får väl göra de ändå, bara inte febern höjs igen, ( den har gjort de så fort jag e ute ). men men. ska nog sova lite nu känner jag, ngn timma eller så. fast de e så mkt på gång så kan inte sova :P shiit va jag längtar tills imon asso, ska sova hos manda hela helgen också tror jag ;) men iaf,usch vad jag hatar att ha feber! fryser som fan och nu har jag dubbla täcken på mig ! känns som om jag kommer dö. sett på teve hela tiden idag . först pellesvanslös (a) haha den gick på tv1000. sen på daily 10. fick se lite av gossip girl säsongfinalen :O. shiit, ska inte avslöja men jag kommer iaf gråta då! haha. men jaja sova va de man skulle göra, fast får så många sms just nu, så orkar inte så kan skriva lite till. bra film på femman lördag kväll ( 22.45 har jag för mig ) Micha Barton är med i den iaf, sätt halva ungefär förr och den va bra men lite små läskig. mer psykiskt läskig om ni fattar?.
Ne ja klarar inte att vara sjuk, tjatar ju om de hela tiden. Missar mkt i skolan också, ig i 5 ämnen nu :| vinga nästa(?).

aja nu SKA jag sova. hörs sen :*


image17

 one tree hill , alltid kul att titta på, kanske ska göra det ist.. (?) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0