confession time

Sitter och tråkar nu, orkar inte plugga. Så ska nog göra mig en rejält nyttig lunch och sätta mig och kolla på one tree hill eller las vegas. :) Svårt val fan .

Nu ska jag vara lite bloggorginell och fylla i den här saken (;


För 5 år sedan...
 Var jag 10 gick i 3an och var väl en lycklig liten unge som kände sig riktigt stor.

För 3 år sedan...
Rökte jag min första cigg, var med bästisen amanda 24/7 och kände mig så vuxen så.

För 1 år sedan...

Insåg jag att jag inte alls var vuxen och de va dags att växa upp, vilket jag inte gjort än (a) , fick min första fylla, fick mitt hjärta krossat och fick massor med underbara vänner.

För 3 månader sedan...

Var de februari, jag firade alla <3 dag med bästis, hade ur kul med vännerna, åkte till frankrike med amanda och hade bästa resan ever :)


Igår...
var jag ute med jennifer linn o emelie, skrattade , grät , rökte, snusade , och hade en underbardag  


Imorgon...

ska jag åka till farmor och farfar, äta mig tjock och prata mycket i telefon och massor med sms! (;

Om ett år...
ska jag ha slutat röka, är jag 16, övningskör (?), går ut nian och förhoppningsvis hamnar jag inte på vinga!

image16

väldigt uppspärrade ögon men whatever :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0