dagen som varit .. (v

de blev en stor fika med bara manda :) linn kunde inte. manda tog en tårtbit och jag en kladdkaka och en macka :) sen gick vi till SEB ( banken ) och hade de roligt med hissen som vanligt. vi vet no life. sen stack vi till bk, köpte fanta o mars, jag åt upp allt :$ , sen köpte vi pommes o vitlöksdip också gott :D , haha. sen tog vi bussen ner till hamnen igen och rökte, sen till eketrä o luffa sen hem. mår fortfarande inte bra och febern har bara sjunkit lite grann så ingen skola för mig imorgon. väldigt tråkigt. när man är i skolan vill man vara sjuk, när man e sjuk vill man vara i skolan, konstigt eller hur ? att man aldrig är nöjd (; . men nu ska jag iaf krypa ner i sängen med en bok och försöka bli frisk . ha de så bra, hörs imorgon :*

image10

aww saknar er (L) inte träffats sen måndags, o saknar världens bästa klass också (L) :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0