Same thing every week

Verkligen länge sen jag bloggade nu alltså ! . Får skärpa mig riktigt ordentligt, men de har inte hänt så mycket ändå. De vanliga bara ute med kompisar i döda bräcke, shoppat massor, skolan, småbråk med kompisar. Absolut inget speciellt :) . Men kan ju berätta om igår då. De började med skola, kom i tid förförsta gången denna veckan, hade dubbeltimma fysik, riktigt trist. Sen tog vi mopparna till kyrkby torget på rasten för att hämta en bok. Men det var stängt så åkte tillbaka till skolan och hade matte prov. De gick la sådär, bättre än vanligt måste jag säga, kanske tillochmed får g, hoppas de iaf. Sen hade vi bamba rast, åt och sedan kollade vi melodifestivalen. Blev så stolt över "lilla hanna", okej hon är inte så liten längre börjar ju 6an nästa år ! haha overkligt verkligen :) , massa minnen kom upp också, nervositeten innan,efter,under. Hur man kände att man bara ville springa av scenen, otrolig känsla!. Men sen efter melodifestivalen var de svenska, rätt skönt, gillar haroulas lektioner där kan man verkligen slappna av. Sen efter skolan gick jag ut med jennifer, hämtade henne med moppen och köpte godis o allt där till, träffade emelie o linn också, rökte o snusade i hamnen, usch fyfan på snus!. Åkte runt på mopparna, träffa folk, skratta, gråta. Sen hem vid 12. Slängde mej i sängen direkt :) .
Men idag ska jag plugga ! 12 kompliteringar på 10 dagar ! :| hur ska man hinna? Men ska se film också :)
Imon bär de av till skövde o träffa farmor & farfar, trevligt. naaaaaaat :) . Nästa helg bio med manda o ida :D , de blir kul iaf :D , men nu ska jag äta ngt, skriver mera senare , pusshej! (L)



image13

linne från pepejeans, älskar de (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0