Sunday (v

har precis kommit hem från amanda :) , vart där sen i fredags därför har jag inte kunnat uppdatera :), men får väl berätta om helgen då
I fredags mötte jag amanda vid 4 och gick ner till dana o mötte linn & tilda. vi åkte till stig , HAHA säger jag bara !. sen hem till amanda , sen ner till coop med mopparna, mötte jennie o jennifer, köpte mat, mötte emelie, mötte linnea, sen åkte vi hem till amanda igen och typ pratade lite, sen åkte jag emelie o linnea och köpte cider och sallad med mopparna :P , sen hem till manda vänta på maten , äta och allt sånt :) .
Sen i lördags så vaknade jag hos manda vid 1, åt kycklingpytt, gjorde oss i ordning, gick hem till mig och hämta moppen, åkte ner o köpte godis, träffa min mamma, köpa tacos, sen åkte vi ner till hamnen och myste med glass <3. sen hem till amanda igen och färga hennes hår, sen gjorde jag tacos medan hon färgade så åt vi och sånt, sen kollade vi lite lasvegas, sen melodifestivalen lite sen fick jag hämta jennie o linnea, och emelie sen också. mys (L) . haha as kul när hero kom :D , sen skulle dem hem så jag o manda flummade tills typ 3. :)
Idag vaknade vi typ 11, åt o sånt, sen stack jag hem o gjorde mat till mamma för de e ju morsdag idag :) . men nu ska jag hoppa in i duschen och sen möta manda för att se på tjejernasmatch ;) . ha de bra , skriver sen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0