the day before monday

har nu kommit hem, var ju på tjejernasmatch på sälöfjord, dem vann såklart (;. sen stack jag och amanda till triumf och köpte godis :) träffade sandra där också <3. sen stack ja o manda till tempo o köpte cigg, fan e beroende igen. menmen :) sen skulle jag hem och äta, sen ut igen och sätta upp lappar om loppisen, 27/5 ( TISDAG ) I BRÄCKESKOLANS AULA KLOCKAN 5 , om någon är intresserad :D.  skit kul, med tilda o linn på moppen, runt överallt, hahaha när tilda körde, livrädd var man, sen kundvagn efter ,moppen! HAHAHAH. skola imorgon, fan då, varför är de så här, hela förra veckan var jag sjuk och ville till skolan, nu när jag är frisk vill jag inte, konstigt ! aja får börja plugga nu, eller kanske ska dygna och göra alla kompliteringar vid 3 ist ? :) mys fan, käka tacos o allt fan de ska jag göra nu ! hahah, aja skriver mera sen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0