torsdag (N)

hej hopp :D

vaknade för cirka en o enhalv timma sedan av att manda ringde, sen lägger hon bara på vad e de för stil liksom :P har legat i sängen och smsat sen dess, iof de gör jag fortfarande (; idag var febern inte lika hög men fortfarande lite hög, haha. så fick stanna hemma idag också. usch vill verkligen inte vara sjuk imon, fredag = fest liksom. längtar som fan, ska bli så kul. om man blir frisk då. idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, dra mig upp ur sängen och göra mig en smoothie hade jag tänkt, sen ikväll är de ju dirty sexy money som man måste se (; . aja den där smoothien är väldigt lockande så ska dra mig upp nu. hörs senare , puuussss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0