torsdag

lite länge sen jag skrev nu :) men har inte orkat, e sjukt trött hela tiden nu kan inte sova på nätterna :P sover typ 2-3 timmar om natten. inte konstigt att jag inte orkar gå till skolan :P . skrev inget igår så får ju skriva nu. vaknade vid 8 stack till skolan 10 min efter,satt helt själv och pluggade i ett klassrum hela dagen.skönt att få saker gjorda faktiskt :). sen efter skolan va jag ute med linn, och skjutsade hem emelie o jennie också :P men idag då så vaknade jag typ 9 av att jag hör gabbe o linn skrika amanda utanför mitt fönster :P fan  va rädd man blev :P, men somnade igen och sov till tolv typ, då stack jag till skolan o hade hemkunskap , TVÅ JÄVLA PROV PÅ 20 MINUTER ! jävla.. aja, sen efter skolan va jag i stan med manda, hon köpte lite linnen har jag för mig , kommer inte ihåg. men nu ska jag försöka sova, ha de så bra :* hörs imon


http://www.youtube.com/watch?v=CVjdJewLZ8c

älskar den låten (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0