underbara måndag (L)

vaknade rätt sent idag, orkade mig inte upp ur sängen, så precis när jag skulle stressa mig upp smsade emelie och sa att vi hade håltimma , riktigt skönt :) så låg i sängen lite till :D , sen gick jag upp och fixade mig, smsade, och åt lite, sen ringde emelie och sa att jag skulle skynda mig och möta henne och jennie. så gick ut och där stog dem o väntade :) , så vi tog moppen ner i hamnen mot herrgårdsskolan, men vi hade bråttom så skulle precis åka tillbaka när vi ser en polis , vi blev helträdda och jennie gick helt ostress av moppen och tog bussen :) så jag och emelie raceade lite med den :D , kulvare, sen var de engelska, kul faktiskt som vanligt :) , sen bambarast, åt och sen cafet på rasten. sen vare tjejmentor, kuratorn var där snackade om självkänsla, och bestämde att alla tjejer ska komma osminkade en dag till skolan, haha som om de skulle gå :P . men sen hade vi iaf svenska, läste en dikt och sedan satt vi ute och jobbade , sköönt (L)  . sen hade vi no, biologi. såg 2 minuter av ice age, sen var vi i datasalen, hahah haroula hjälpte oss att fuska :D , bästaläraren asso!. sen skjutsade jag hem jennifer och emelie. när jag väl kom hem satte jag mig framför teven och somna och kollade och smsade sådär lite smått. bestämde med tilda att vi skulle på grillfesten på norrgården och sånt, sen fick jag skynda mig att göra mig iordning och äta, fick paket av mamma också, har ju namnsdag , vilhelmina, grattis till mig :D . sen tog jag moppen och åkte och hämtade linn och tilda :) , åkte och hämtade emelie, fan 4 på moppen och vi trodde de inte skulle gå mer , då åkte vi till lejonet o björnen och åt glass :) , då kom jennie med, så 5 på moppen ! trångt men urkul! :D , åkte till norrgården och var där en stund, men det var rätt tråkigt så stack o åkte runt ist :) hur kul som helst asso . men nu sitter jag här och äter choklad :D , ska skriva klart min kärleksdikt sen ska jag sova. är riktigt trött! loppis imorn ska bli kul ändå , vi ses väl där ;) haha. men vi hörs imorn
puusss :*

526822-18

vi alla på moppen <3 , från vänster , jennie (L) , jag , tilda (L) , emelie (L), linn (L)
älskar er tjejor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0