''

igår var jag icke i skolan, låg och sov och sånt ist.. men idag gick jag upp, stack till skolan och va på heeeelt konstigt humör jag o tilda asso ... HAHA . och sen bambarasten fyfan va alla skratta.. men iaf. sitter och spelar med sandra, hon vann just så jag känner inte för att spela mer :(.  men ska nog äta snart inte ätit sen bamba.. :*



Sandra hjärtat det finns inga ord som beskriver hur mkt du betyder för mig! Du gör så jag orkar mig upp på morgonen du ger mig hopp när allt är svårt och du är mitt ljus i allt detta mörker. du är min bästa vän, även om vi inte kännt varandra sålänge så är du den människan jag litar mest på, den som jag kan prata med och den som vet mest om mig. När du berättar att du mår dåligt känns det som jag går sönder inuti, och jag börjar må dåligt bara för att du gör det. Och varje gång vi bråkar så känner jag mig helt tom, allt blir svart. och varje gång vi blir vänner igen blir jag så glad. är så jävla tacksam att jag har dig. så jävla tacksam för allt du gjort för mig, finns inga ord för hur tacksam jag är. jag älskar dig gumman vad som än händer hur mycket vi än bråkar så älskar jag dig lika mycket hela tiden. och om jag flyttar, kan inte förstå hur jag kommer klara mig utan dig varje dag. nu träffas vi nästan varje dag, minst flera gånger i veckan. och när vi inte träffas på typ 3 dagar flippar jag ur och vi börjar bråka så kan inte tänka mig att bo så långt ifrån dig. men oavsett om jag flyttar till uppsala eller stannar här kommer du alltid vara den som står mig närmast, den jag pratar med och den som betyder mest glöm aldirg det !

// mäända

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0