..

kom precis hem från ännu en tjejkväll med dem bästa<3. hyrde film käka tacos och såg filmen och massa prat (L) häärligt.

okej ska skippa skitsnacket, helt seriöst har denna veckan varit förjävlig. inte sovit någonting alls!. varje kväll har jag lagt mig i sängen och tagit minst 10 tabletter och svalt med vodka. med hopp att jag ska somna in föralltid. men inte en sekund ens. gråten i halsen och tårar i ögonen hela tiden. känns inte bra. den enda personen jag kan prata med också höll ja på att förlora också. nej men vafan nu rinner tårarna och jag ska ta mig en cola och lyssna musik resten av natten. :*

jag spottar snett på det som varit och håller min blick framåt även om jag tittar utan någon glädje. För det som hänt i mitt liv har hjälpt mig bli den jag är idag


// mäända

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0