''

inte haft ork för att skriva.. men i lördags blev de utgång kul som vanligt . :) sen söndag va jag hemma hela dagen sen ut med sandra ett tag (L). sen måndags skola.. sen ner till bk med mathilda linn och dessan. sen ut med sandra(L). lite bråk med henne också eller kanske inte bråk men rätt spänt va de ju..
Idag vaknade jag först vid halv 8 grät tills 8 stack till skolan och va helt död min hals dödar och är helt seg i hela kroppen. men hade so som va hur tråkigt som helst. sen spanska som jag inte kunde koncentrera mig på för alla jävla tårar som bara ville rinna. men gick ut och pratade med min bästa vän sandra och då kändes de mkt bättre. sen skolka jag och mathilda matten så vi gick hem till henne och sedan tillbaka till skolan för att äta. sen gick jag hem och bytte tröja och sen gick jag hem till jennie och hämtade henne så åkte vi ner till tempo och köpte cigg och bulle(L) sen kom alla andra och vi åkte buss in till draken där vi skulle se bio, juno den sög men såg inte mkt grät en del och höll sandras hand ist. sen hem och nu har jag sovit tills typ 6 då väckte sandra mig och vi pratade en del. och alldeles nyss kom söta jennie hem till mig för jag inte svara på mobilen så hon blev orolig <3,så söt.

min mobil e helt sönder förresten, skärmen e paj och min extra mobil gick sönder nyss. fan fan fan..ingert liv nu :( men måste äta något är svinhungrig inte för ja kommer kunna svälja men vill bli frisk :(.  men skriver mera sen :*

ni närmast hjärtat ni vet vilka ni är, jag älskar er och skulle offra allt för er alla.


// mäända

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0