festa varje helg bara klunka och svälj, vill ni bara testa festa med dem bästa men man kan bli sliten om man festar med eliten ;)

idag är de söndag om ni inte visste det :) . alltså så var de lördag igår och kan berätta om den kvällen ;). vid 6 (?) mötte jag tilda och tog bussen som manda hoppa på och sen mötte emelie på eketrä. sen mötte vi linnea i stan och åkte till östra, stod och snacka med en pundare typ men han va fan rolig.. sen hoppa vi på bussen och fick drickan, så vi åkte till stan och sen pumpgatan och satt vid vattnet och drack, så kom min mamma :O. men iaf, sen va vi på hållplatsen och ingen var direkt nykter.. sen stack vi till stan, sen någonstans sen stan igen sen backaplan sen eketrä sen spårvagn in till stan och jag spydde :$. sen stack alla och jag träffa sandra(L).



från igår <3. ignorera mig tack.

sen nu idag vaknade jag vid 11 kanske, smsade tills 12 så prata jag i telefon med massa. sen upp duscha och dricka juice och nu sitter jag här och väntar på pannkakor, är oerhört sugen på kycklingrulle så blir väl de på bambarasten imorgon hoppas jag på! :) har inga planer för idag, förutom sova, sova, teve, sova (a) sen kanske träffa sandra. men skriver antagligen mera senare :*







hahah hitta lite bilder från festen i ödemarken, dit ska vi igen om 2 veckor (L). lääängtar (a)

men nu är pannkakorna färdiga så ska äta sen blire nog mer mat om en liten stund.

// mäända


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0