i hate this part right here..

de som hänt dessa dagar är väl inte så mycket faktiskt, tisdags kväll gick jag ut och träffade sandra och sedan somnade jag knappt den natten. onsdag vaknade jag vid sju! gick upp åt och stack till skolan vilket var hur trögt som helst men man överlever ju, sen var de hem och dricka cola och sedan tillbaka för utvecklingssamtal som gick åt helvete..  sen hem och äta tacos och sen hem till manda med emelie tilda och linn och plugga :) . sen hem sen ut och träffa sandra.(L).
idag sov jag hela dagen, vaknade vid 3,4. pratade i tele och sedan åt jag och sen ut med sandra (L). skönt att prata ut med dig behövde de verkligen. älskar dig bästa vän(L).
men nu ska jag sova ska upp tidigt imorgon för skolan.. usch usch usch. skriver imon :*






kanske inget gymnasium för mig då, dags att vakna och inse verkligheten och kämpa för att inte bli tvingad att lämna alla som betyder, så kommer prioritera skolan mera nu och datan och vänner får tyvärr komma i andra hand. hatar att det måste bli så men för min egenskull och hoppas att ni förstår



// mäända

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0