(L)

sitter här i min skööna varma säng och gör ingenting. fantiserar om tacos iof fast mina taco bröd e putsväck! men iaf.. inte hänt så mycket idag, kom i tid till skolan, gjorde prov, sen ny lektion och nytt prov. sen på rasten ner till tempo och köpa cigg och bulle med jennie mathilda och killarna (L) . kom försent till nästa lektion men men. sen vare bambarast så röööka äntligen liksom, sen lite damp sen cafet. spanska sedan hur tråkigt som helst förstår mig inte på ett enda ord i de ämnet och haft det sen sexan icke bra de där. sen vare gympa och vi skulle visa våran dans, hahah bäst va vi fan (L). sen slutade vi och jag pratade i telefon med sandra(L), sen jennie(L), sen ut ett tag. sen telefon med emeliegumman och sedan linn sedan ut med linn (L) bk som vanligt hahah. sen träffa sandrahjärtat(L) alltid så härligt att vara med dig (L) även om vi inte gör någonting så känns det bara så bra. men iaf nu ska jag äta tror jag eller sätta på teven vettefan faktiskt. :*

jag skriver sen hela tiden märker jag nu faktiskt, nytt ord för sen någon? (a)



vi efter dansen (L)


Sandra gumman jag älskar dig mest i hela världen det vet du om. finns inga ord för dig! (L)



// mäända

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0