live you life..

sitter och pratar med klanten emelie som gjort så de gick en propp hemma hos henne. försöker hjälpa men jag springer ju bara till grannen när sådant händer. men iaf, ska alldeles strax gå ner till buss hållplatsen för att ta bussen till nicole.
dagen har väl vart allmänt tråkig. började med att bli väckt av sandrahjärtat sen komma försent till lektionen, sen bara tråkiga lektioner hela dagen och sen när jag kom hem lite bråk med mamma. men nu sitter jag iaf här helt fixad och ska snart gå då. sen imorgon ska jag först till skolan och sedan träffa sandra hade jag tänkt ♥. men nu blev jag ruggit hungrig så får äta något innan jag går. ha de så bra skriver när jag kommer hem. :*




hitta gamla bilder i camen, ouf ..... nu kan ni blunda :)

// mäända


Kommentarer
Postat av: emelie

hahahhahahaaha

2008-11-30 @ 16:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0