somethings never change

idag äre tisdag, right? vid 8 orkade jag dra mig upp ur sängen och titta mig i spegeln och se mitt blodsprängda öga. fyfan va ont de gjorde och hur de såg ut va ju ännu värre.. menmen, so första timmen jobbade inte mkt utan vi satt mest och prata om lite olika saker :). sen vare spanska.... skit kul verkligen. sen vare lite rast sen matte. hahahah samtalsämnet där asso.. men sen vare bambarast och vi åt och sedan övade vi på vår dans igen :P. sen no och fick tillbaka våra prov, fick g iaf. sen no igen och hade prov de gick inte bra men ska fortsätta på det på fredag :). sen pratade jag med haroula sen blev de hem . ska nu snart hem till amanda för lite plugg och tacos men är lat och plugga e inget jag orkar med så drar mig lite för att dra dit:P . men ska dit snart, om typ en timma eller något sånt det passar mig utmärkt. men nu blire lite telefon sen sooova. skirver ikväll :*



ignorera mig! dagen efter nrj har jag för mig <3.

// mäända

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0