''

ni kan snacka hur mycket skit ni vill om mig, jag vet redan vem jag är och vad jag gör. ni kan prata bakom min rygg även om jag föredrar att ni pratar så jag hör. ni kan ljuga mig rätt upp i ansiktet om jag frågar om saker e sant gör de varsågod ni bevisar bara hur lågt ni är villiga att sjunka för att få som ni vill. jag vet vad jag gör, jag står för de jag gör och jag skulle aldrig ens komma på tanken om att ljuga om något jag inte "sagt" för att skydda mig själv. så är det bara. för nu efter allt när jag kanske vanligtvis skulle må skit och gråta floder har jag bestämt mig för att glömma, glömma allt som hänt och gå vidare. svälja alla tårar klistra på ett leende och må bra, no matter what. så nu ska man vara glad och må bra och nu när jag har den här inställningen känns allt redan så mycket bättre..

idag var jag inte i skolan, ont som fan i mina ögon igen så orkade inte. satt och blunda halva dagen istället. ska nu snart äta och sedan ta ett bad hade jag tänkt. skriver nog mera ikväll skulle jag tro :*




det handlar om att hålla andan när man är 10 kilometer under vatten ytan, då det är helt mörkt överallt och änglarna i dina drömmar inte kan rädda dig. det handlar om att kunna simma även om man dras ner i djupet fortare än bilar susar fram på motorvägen. det handlar om att kunna överleva när hela världen försöker krossa dig.


 

// mäända
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0