(;

hej bloggen ♥

är på rätt hyfsat humör just nu, kommer inte hålla i sig känner jag för har lite humörsvängningar idag. vaknade först vid sju, somna igen och vakna 20 över 8. orkade inte gå upp så sov tills halv 10. då gick jag upp fixade mig och åt lite.. sen vid kvart i 11 kom jennifer och mötte mig <3. sen var de svenska fast vi pratade bara och sedan bamba och sedan skulle alla iväg till olika gymnasium. fyfan va nervös jag var på bussen! typ doog. sen visste jag inte vart skolan låg så gick runt och leta och leta och funderade på att åka hem.. fast hittade och hade rätt kul hahha. sen när jag var på dana träffade jag sandra så vi satt och prata lite <3. sen fick jag skynda mig hem och skjutsa jennie till kyrkbytorget för hon skulle sitta barnvakt :). men nu ska jag en snabbis till konsum och sedan plugg hela natten, stort uppsatsprov imorgon och måste lära mig allt utantill, kommer ju gå sisådär (;. men iaf nu måste de pluggas.. fyfan, nu försvann de glada humöret .. ahhaha

puuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0