im back ´

hej bloggen (;

inte haft lust att skriva faktiskt. men kan berätta om dagarna, i lördags mötte jag manda & jag var på sämsta humöret. vi åkte till partille och hämtade lite cider sen mötte vi tilda emelie linnea martin och hans kompisar på eketrägatan. då åkte vi till berget och mötte resten. sen drack vi och sandra linn och bonnie kom, så vi sjöng.. sen när alla sprungit runt, skrattat och man hade som roligast kommer felicia springandes mot mig och säger att tilda ramlat från berget så fick panik och sprang dit. hela hennes huvud var blodigt och ambulanen var på väg men hon ville inte dit så hon och jag stack. resten av kvällen vill jag inte ens prata om men det var den värsta i mitt liv.
söndagen spenderade jag bakis och förskyld i skövde hos farmor & farfar. god mat men rätt tråkigt, eller tradigt som sandra säger .. :)
måndagen sov jag halva dan sen ut med tjejerna (L). och idag har jag bara pratat med sandrahjärtat som åkt till skåne. redan saknad.

men nu ska jag dra mig upp ur sängen och äta något och sedan ta med linn ner till lindex (; . skriver antagligen mera senare för märker att jag saknat det :). 



bästa låten, bästa videon

/ mäända


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0