jag är glaad :)

pratade precis klart med haroula i telefon, vi pratade om klassresan, som kanskebär av till frankrike . fan va kul det hade varit, fast iof så kommer det bli kul vart vi än åker sån e våran klass :). fan va jag längtar, fast ändå inte för det är nog det sista vi gör tillsammans som en klass. men men (;

idag har det inte hänt så mycket, bråk med mamma så fick stanna hemma så sängen heela dagen. ska nu göra något gott att äta och sedan sätta mig i sängen igen (a) måste bara vädra först så jävla varmt, men det blir det tydligen om man har teven och datan på haha. men iaf imorgon blir det ut med tjejerna (L). ska bli kul.. sen måste jag köpa present till mamma också. men men skriver senare :*
























huset där vi kanske ska bo <3 och där jag bott (;

/ mända

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0