lalalal :)

gud var jag är hungrig .. ska bara hämta lite mat och fortsätter skriva då ... hahah fan va onödigt att skriva men whatever (a)

nu är jag tillbaka (; . blev lite flingor (;..

dagen igår var rätt skön, gick till skolan var rätt trök och så men sen efter så åkte jag till backaplan med manda, köpte en tröja och skor, sen käka vi och sen stack vi till eketrä där jag tog 16 och mötte linn ist .. följde med henne till coop, sen hem se teve och sedan ut med sandra <3.
imorse, fyfan va sur jag var.. vid 7 kom mamma in och väckte mig och sen började mobilen och låta för alarmet.. sen runt halv 8 när jag fortfarande inte gått upp ringde manda och försökte få upp mig, hahah. men gick upp sen runt 8 och fixade mig och drog iväg till skolan, kom i tid :D . haha sen engelska och sen snack med hon gymnasiesaken sen ville haroula prata med mig så vi gjorde de och fick tårar så hon fick de också o sånt .. och sen intervjua folk till våran film på bilden fyfan va kul de va.. sen skulle vi på teater och den va sjukt rolig satt och skratta heela tiden . . sen hem till linn sen till stan sen hem .. imorgon ska jag till aniara el vad de nu heter på gymnsaiumdagen , ska bli lite kul tror jag :) . men skriver kanske mer sen orkar inte skriva mer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0