trött men pigg (?)

usch jag är så trött att jag är pigg.. sitter och halvsover här på tangentbordet och fantiserar om tacos.. :).

dagen idag började väl inte så bra, vaknade vid halv 8 och mådde inte alls bra, frös som fan men var hur varm som helst. så mamma sjukanmälde mig och jag sov tills 10. då gick jag upp och fixade mig och gick till skolan iaf och hade biologi, sen bamba, sen spanska, sen kolla på gympan. sen var de slut :). efter skolan gick jag linn jennie jennifer emelie linnea och amanda till en restaurang och åt , rikitgt mys <3. sen luffa vi runt, drak o rökte och kasta ägg :), träffade tilda med <3. jag och emelie snatta dounts hahah.. men nu är jag hemma iaf och ska sova riktigt länge för de blir en lång kväll imorgon med mina hjärtan (L). men skriver mera då.'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0