u.g.l.y (;

sitter i sängen ovanligt va ? ;) lyssnar på musik och trökar.. ska snart börja göra mig i ordning för ska på restaurang och fira mamma :) idag har de väl inte hänt mkt, vaknade 9, tog en dusch och stack sedan ner till centrum. köpte presenter till mamma , sen hem och väcka henne och äta frulle. och nu sitter jag här. kanske fest ikväll hoppas de iaf så man slipper stanna hemma. ska hem till christian sen också en snabbis (L).

läste nyss att i Venesuelas regnskogar finns det en sorts spindel som är en halv meter i diameter! okej jag har ingen aning om vad diameter är men de låter stort :| ,


men jag skriver mera senare, :*



jag är sugen på godis (a)


// mäända


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0