godnatt ! <3

har precis kommit hem . vart ute med linn och tilda (L). tilda skulle egentligen sova här men de sket sig .. men ska kolla teve nu skriver sen

oj glömde publicera hahah.



bild från nyår, aldrig sätt den förr men men ;)




jag kommer ihåg dem dagarna i somras. då allt var underbart, aldrig varit så lycklig förr. allt var perfekt. de enda som är kvar nu är minnerna. kommer ihåg hur de kändes att vara i dina armar, att vara helt hypnotiserad när vi kysstes, att bara le hela dagarna. tårarna rinner när jag tänker på dig och du kommer upp i mina tankar hela tiden. finner inga ord. mår så dåligt av allt de här. men de har gått för långt. får se vad som händer får se vad jag gör. men jag kommer aldrig sluta älska dig, för du stal mitt hjärta..

/ mända

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0