:)

ligger här i sängen och halvsover och kollar teve, fast egentligen blundar jag (a). åh jag vill inte sova, vill vara pigg haha men jävla förskylning gör mig trött.. ikväll blire film :) kul (; aa om ni undrar så skriver jag bara för att skriva.. ska sätta mig och beställa hem lite kläder nu  :). så skriver om en stund :*

haha sidan laddas så kan ju skriva lite :) på fredag fyller min mamma år, så först blir det lunch på restaurang och sedan middag och sånt här hemma, fast kanske slipper så kan man va ute :) jäävlar va seg den sidan va då.. nu kom den igång :)hahah

köpt saker för 6729 nu (a), får kolla så jag vill ha allt och sedan beställa :)



/ mäända

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0