äkta tjejig dag <3.

nu har jag dragit mig upp ur sängen och sitter här och dricker cola :). väldigt nyttigt right ? nämen jag orkar inte göra frukost så cola it is . idag har jag inga större planer, paradise hotel maraton vid 14.20 sen vettefan .. väääldigt sugen på att krypa ner i sängen igen men nejnej, ska ner och ta en dusch och sedan bada bubbelbad :D o ång basta, kanske en tripp till lindex först o köpa ansiktsmask o hårinpackning och allt sånt tjejigt? fyfan va härligt. hejdå nu drar jag till lindex ! hahah. men skriver mera sen

puusss :*



sååå härligt <3.

Kommentarer
Postat av: Karin

hejhej , hur du lägger in videos gör du så att du går in på tex youtube & sen till höger står det "embed" tror jag(?) , det kopierar du & sen när du skriver ett inlägg, så klickar du på "HTML" & klistrar in koden där & sedan på "uppdatera" tror jag att det står.. lycka till! :D

ha en bra kväll, kram!

2008-09-06 @ 18:17:09
URL: http://aanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0