dagen som har varit (;

sitter och äter lite glor på teve och väntar på jennifer :) . ska till backaplan med henne, jennie och amanda <3.

idag har de varit riktigt tråkigt, vaknade och orkade verkligen inte gå till skolan, så jag somnade om och vaknade åtta minuter över åtta :). så jag gick upp iaf och skyndade mig iväg, först var de engelska, sen so, sen svenska och på rasten blev de mkt spex snack de är ju imon !! fan va kul de ska bli haha. sen var de träslöjd segare än vanligt. sen mattekluringsak de sög big time ! sen hem äta o teve o nu sitter jag här igen och äter ;) . men nu måste jag ringa jennie men jag skriver mera senare när jag kommer hem från backaplan .

puusss :*




hata bilden, men älskar mitt hår på den bilden (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0