dags att sova (;

har precis kommit hem nu <3. mötte jennifer vid halv 7, stod och vänta på jennie sen stack vi ner till krokäng <3. träffa massa och sa hejdå till linn <33.sen stack jag jennie jennifer tilda emelie och jonas till bk sen coop sen stack alla hem :) jag och jennie föjde jennifer och sedan hade vi en av våra grympa pratstunder om allt mellan himmel o jord. ;)  . sen pratade jag i tele med sandra hjärtat <3 så skönt att snacka med dig allt bara flyter på <3. och nu sitter jag här, har precis bråkat med mamma, sagt hejdå till linn ännu en gång och skrämt upp henne att hennes plan kommer störta (6) lite elak får man vara ! imorgon är det skola, ska bli kul faktiskt! (; . sen klippa mig , sköt upp de och åååh mitt hår kommer saknat hahah<3. men nu ska jag sova. ha de gött heeeej :*



MITT HÅR ! <33333 hahha (a)

okej dagens låt och video här nu då (;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0