godnatt (;

nu är jag hemma ! äntligen har frysit som faaan ! hahah . direkt efter jag publicerat inlägget under ringde tilda, så stack till dana och mötte henne :)<3. så vi stack till backaplan och in i alla affärer för att hitta prao till henne som vi gjorde tillslut :). sen till mig och sen ner till burger king <3. sen mötte vi jennie och jennifer och drog till warta, träffa folk, sen kom emelie med <3. men sen stack vi därifrån för att vi frös så mycket . sen när jag var påväg sa sandra att hon ville träffas så följde jennie sen ner till dagis och mötte henne <33. och nu är jag hemma , ska plugga spanska och äta något tror jag. skriver imon

puuss :*




du vet redan de här men jag säger de igen, jag älskar dig, du betyder mest för mig. den enda jag litar på fullt ut. tills luften tar slut hjärtat <33.

Kommentarer
Postat av: Sandreew <3

Hjärtat jag älskar dig mest (L) du gör min dag värd att leva, vi har lovat till luften tar slut och då ska de fan vara de !<33 jag älskar dig (L)

2008-09-16 @ 20:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0