häärlig söndag

gårdagen då, gick hem till tilda och träffade tilda linn jesper och chrille <3. gick ut så kom manda. stack till plan, stack till triumf, sen hem och käka :). sen kom linn och mamma körde mig och henne och manda till hemmakväll och vi hyrde film sen hem till linn :). då kom jesper, sandra och tilda wilma och linnea med <33. mysig kväll vare, alla trötta utom jag och linn  (;. menmen.

idag vakna jag vid 12 på världenssämsta humör, börja bråka med flera, men blev vänner som tur va <3. sen åt o duscha jag o sen dega framför teven. sen hem till manda med tilda linn och sandra och se film <3. men nu väntar jag på att klockan ska bli elva och csi börjar ;). ska nog föra nudlar sålänge. ha de så bra skriver imon om jag hinner (läs orkar)..

puuss :*




jag linn och jesper i fredags hahah <3.



så jävla nykter bild ^^ haha nej men älskart, emelie posarN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0