härlig kväll med mina brudar (L)

har kommit hem nu <33. först mötte jag linn vid dagis, sen gick vi hem till henne för hon skulle byta tröja. sen till dana träffa tilda så åkte vi till eketrägatan och träffade linnea och jennie<3. sen satt vi där och fixade lite med tildas löshår och väntade på emelie. när hon kom åkte vi till backaplan , hahha. sen till stan fick gratis glass o grejer ;). sen luffa vi runt lite, träffa några som vi tjaffsa lite med o sånt. planerade lite inför festen också :). men nu är jag hemma iaf och pratar med manda i telefonen :) ska gå och ta mig en cola och en macka snart och sen ska jag sova ! skriver ett inlägg imorgon.

puuss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0