imorgon är allt som de ska vara..

Början är det svåraste på texter, när början är skriven flyter allt oftast bara på. Vissa dagar är allt bra, man ser livet som perfekt och man är hur lycklig som helst. Men det kan förändras på några timmar, minuter, ja till och med sekunder.. Hur blir dagen imorgon då? Blir det som en film när man ser alla andra skratta och le medan man själv instämmer med ett falskt leende? Är allt bra då? Man vet inte förrän det händer och frågan är ju om man verkligen vill veta. Men man får aldrig glömma att dem positiva tankarna finns där någon stans, som ett ljus i mörkret. Dem kommer tillbaka när man minst anar det. Hela den här texten låter ju lite suddig. Men måste skriva av mig, för jag går sönder inuti av att hålla allt inne. Förra året är som en dimma, det var ett helvete och himmelrike på samma gång. Jag skar mig vilket jag ångrar något otroligt för de enda de gav var massa fula ärr, flera självmordsförsök. Drack mig full oändligt många gånger och inte för att det var kul utan för att minska min inre smärta. Dölja smärtan från det som hände den där kvällen i februari som jag minns som om det vore igår, som jag inte klarat av att berätta för någon. Slutet av året var bra, många lyckliga stunder och skratt. Började umgås med andra, glömma av dem som fick mig att må så dåligt att jag grät mig till sömns varenda natt. Jag kan inte med handen på hjärtat att jag lagt allt bakom mig, självmordtankar kommer fortfarande upp i mitt huvud och kudden är ofta blöt av tårar när jag somnar. Men jag har bytt ut skärandet mot något som inte skadar utsidan utan bara insidan. Efter allt jag äter spyr jag tills kroppen blir matt och jag känner för att svimma, det är då jag blir nöjd. Jag hoppas att jag någon gång kan lägga allt detta bakom mig. Jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden och göra allt ogjort, fan va lätt livet hade varit då. Men nu är det som de är och det är dags för mig att sluta skriva.



Har i alla fall haft en underbar dag med mina hjärtan idag <3. Mycket skratt som vanligt. Men nu ska jag fortsätta låta tårarna rinna och imorgon klistra på de stora leendet och låtsas att inget av detta har hänt, för vad man inte vet kan ju inte skada en ...


puuss :*


Kommentarer
Postat av: Sandreew <3

jag kommer alltid finnas här för dig hjärtat och det vet du om. Allt som har hänt dig önskar jag att det hade hänt mig ist, för jag hatar verkligen när du är så här :/ jag får så jävla ont i mig, asså ärligt du är den bästa jag har och önskar bara att allt kan bli bra med dig. men du vet vart jag finns (L) du och jag livet ut.

2008-09-30 @ 15:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0