jävlar nu blev man sugen på tårta ..

har precis suttit och slitit med den nya headern så jävla jobbigt, trycker fel hela tiden så får göra om och blir aldrig nöjd ! 2 veckor tills hela designen blir ny kan knappt vänta :).

idag har det inte hänt mycket, suttit här hela dagen typ. gjorde lite läxor också, och stirrade in i kylskåpet för att bli mätt.. fast de funkade inte tyvärr :/ kollar på hannah montana nu med haha, rätt kul när man har tråkigt iaf . skulle egentligen gå på bio sen vid 9 men jag skippar de, är inte på sånt humör :) ska snart fixa i ordning mig och sedan ut tror jag, jag vet faktiskt inte riktigt (; . menmen tbs till hannah

puusss :*



hahha minnen <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0