onsdag :)

inte sovit en blund inatt, kanske en kvart eller något. vid 6 gick jag upp ur sängen och duschade och då kände jag hur trött jag var så jag fixade mig lite sen la mig i sängen och sov i 20 minuter. sen stress och iväg till skolan. rätt trök dag orkar inte berätta allt (;.




sandra, jag älskar dig du betyder mest för mig. är så jävla glad att jag träffat dig, du är en sån underbar människa att de inte går att beskriva. känns så bra varje gång vi träffas . du är den jag litar på fullt ut, 110 %. skulle göra precis vad som helst för dig. det du skrev igår, fyfan va de värmde och betydde <33. vi två tills luften tar slut, om ens då <3 utan dig är jag inte hel. inget ska komma emellan oss hjärtat <3. du är den bästa kompisen man kan tänka sig, utan att överdriva den bästa jag har ! <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0