tiiisdaag :)

väldigt stressande dag idag ..

vaknade vid 20 i åtta, drog mig upp och på med kläder sen iväg till skolan, linn ringde direkt när jag gick utanför dörren så pratade med henne alla 5 meter till skolan haha. ´gick direkt till biblioteket och kollade om dem hade någon religonsbok till mig. men de hade dom ju inte :( så stack till skåpet sen till so:n. mycket snack, men inte de bästa ämnet enligt mig de fick många minnen att komma tillbaka...
sen hade vi spanska, fick läsa högt och grejer men det gick ju bra, sen fick jag och linn en extra bok att jobba i haha :)
sen matte usch fyfan säger jag bara, sen äta snabbt sen fix till spex fotot ! vi toperade håret, färgade det och sminkade oss ..  skit kul verkligen älskar våran klass asså <33

sen slutade vi, så jag och amanda stack till stan. tycker synd om henne drog in henne i varenda affär och jag bara klagade om att jag var tjock och att jag var hungrig hahaha. men nu är jag hemma iaf :) ska snart käka kyckling och ris som syster håller på med, sen blir de ett låångt bad :D .

skriver nog ett inlägg senare, puuuss :*



efter spexet , bästa klassen <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0