tja (:

nu har jag inte skrivit på ett tag igen, tre dagar sen, men whos counting (;

i måndags var de studiedag <3, så jag kolla teve heela dagen, sen efter det så åkte jag linn jennifer sandra och manda till allum o sen tbs, sen va ja ute med sandra lite, sen hem (;.
i går va de skola (: helt seegdag ! halva skolan va iväg kändes de som, men hade alla lektioner o sånt, efter skolan blev de av till tandläkarn med emelie :) hon hade tandsten hahah. sen efter de hem sen ut med sandra <3.
idag har jag inte varit i skolan (a) sov förlänge sen va de ba tråkiga lektioner så orkade inte skolan .. så runt 5 stack jag till backaplan och träffa några <3. sen hem och nu försöker jag plugga ! fyfan de går fan inte.. men men, skriver sen

puusss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0